Jarný televízny súboj sa naplno rozbieha od začiatku nového roka, keď Markíza aj Joj vkladajú veľké nádeje do svojich seriálových noviniek. Markíza sa pokúsila oslabiť nástup kľúčového seriálu Joj, ale tá jej to oplatí silnejšou konkurenciou voči jej vlastnej dôležitej novinke.
Slovenská televízia začala nový rok predstavením hlavného seriálu roka 2025 Dotyk života. Tento projekt zaznamenal úspešný začiatok, keď druhá epizóda pritiahla priemerne 483-tisíc divákov, informoval portál Mediaboom. O deň neskôr Joj spustila svoju veľkú novinku Ranč, ktorá hneď v prvý večer čelila presunu 9. série Dunaja od Markízy priamo do jej konkurencie. Ranč však tento útok ustál a udržal si viac ako 450-tisíc divákov počas úvodného týždňa.
V reakcii na to Markíza spúšťa svoju najdôležitejšiu seriálovú novinku roka – nový denný seriál Sľub, ktorý sa vysiela o 17:55. Tento projekt, zasadený do 80. rokov, si vyžiadal nemalé finančné investície a predstavuje dlhodobý projekt, ktorý má na Markíze zostať niekoľko sezón.
Celebrity aj politik
Na podvečerné vysielanie však Joj tiež pripravila silnú konkurenciu, keď v tomto čase opäť vysiela svoju obľúbenú reality šou Bez servítky, ktorá má tento týždeň veľmi zaujímavú zostavu. Po takmer roku sa do šou vracia bývalá dlhoročná tvár Markízy, Adriana Kneissl Poláková, ktorá moderovala Teleráno a ďalšie kulinárske programy. V Bez servítky sa objaví aj Katarína Jesenská, známa moderátorka nedeľného magazínu Na chalupe, ktorá predstaví recepty zo svojej vlastnej relácie.
Zaujímavosťou je, že do programu sa zapojí aj bývalý politik Richard Sulík, ktorý sa po 15 rokoch v politike stal foodbloggerom a teraz sa predstaví ako účastník Bez servítky. Jeho účasť v reality šou okamžite získala veľkú pozornosť v bulvárnych médiách. Noviny ako Nový čas, Plus jeden deň a Topky sa venovali jeho účinkovaniu, čo ešte viac zvýšilo mediálny záujem o šou.
View this post on Instagram
Tento týždeň bude Bez servítky pravdepodobne dominovať bulváru a je očakávané, že sledovanosť šou vzrastie najmä v druhej polovici týždňa, keď býva zvyčajne vyššia. Tvorcovia sa rozhodli ponechať najväčšie hviezdy šou na koniec týždňa, čo môže prispieť k ešte väčšiemu diváckemu záujmu.