Keď zomrela, väčšina jedla, ktoré zjedla, ešte nebola strávená a ležala jej v žalúdku.
Chińska streamerka Pan Xiaoting zmarła na streamie.
Prowadziła 10-godzinną transmisję, na której jak podają media, łącznie miała zjeść około 10 kg różnych potraw. Za przyczynę zgonu podaje się rozerwanie żołądka.
Wyniki sekcji zwłok wskazały, że został zdeformowany, przez co… pic.twitter.com/V46MdqdULH
— Venek (@Venek__) July 25, 2024
Krvácanie zo žalúdka v anamnéze výrazne zvyšuje riziko, že človek zažije ďalšie závažné GI problémy.
Podrobnosti o jej smrti pochádzajúcej z Číny sú skromné, no existuje niekoľko spôsobov, ako môže konzumácia obrovského množstva jedla nonstop niekoho zabiť.
Jedenie takého množstva jedla môže spôsobiť prasknutie alebo roztrhnutie žalúdka v dôsledku nadmerného naťahovania. Konzumácia veľkého množstva jedla môže tiež viesť k expanzii a roztiahnutiu žalúdka, čo môže stláčať okolité krvné cievy a vyvíjať tlak na srdce, čím sa zvyšuje riziko zástavy srdca.
A 24-year-old live-streamer, known for her binge-eating broadcasts, has died after her stomach ripped open while streaming a 10-hour food binge that included eating cake and chicken fingers.
The Chinese woman, Pan Xiaoting, died last week from a suspected stomach rupture after… pic.twitter.com/AycqIBSTZk
— Morbid Knowledge (@Morbidful) July 24, 2024
Môže tiež spôsobiť závažnú nerovnováhu elektrolytov, ktorá môže spôsobiť vážne účinky na srdce.
Je to zárobková činnosť
A prečo vlastne takýto obsah vzniká? Jednoducho, diváci ho chcú vidieť.
Chinese livestreamer dies during extreme mukbang.
24-year-old Pan Xiaoting tragically collapsed while livestreaming herself reportedly consuming around 22lbs (10kg) of food.
Known for her extreme eating sessions, Xiaoting’s autopsy revealed a severely deformed stomach filled… pic.twitter.com/gptsniJT4V
— BoreCure (@CureBore) July 24, 2024
Podľa jednej zo štúdií až 83,5 percenta priamych prenosov ukazuje ľudí, ktorí sa prejedajú.
Podľa portálu Times Now sa napríklad zistilo, že živé prenosy, pri ktorých YouTuber pojedá pálivé jedlá, prilákajú viac divákov ako keby jedol normálne jedlo. Niektoré z najsledovanejších videí majú desiatky miliónov pozretí. A navyše, najsledovanejší tvorcovia takéhoto obsahu môžu formou sponzorstva a reklám na YouTube získať mesačne sumu až so šiestimi ciframi.