Sledovanosť nového seriálu sa vyvíja dobre
Sľub v druhom týždni vysielania potvrdil svoju pozíciu suverénneho lídra podvečerného programu, keď sa mu podarilo odtrhnúť od Bez servítky v oboch hlavných cieľových skupinách. Tentokrát sa Joj nepodarilo zostaviť súťažiacich v kuchárskej šou tak, ako v úvodnom týždni Sľubu, kedy novinku dokonca prekonala.
Minulý týždeň Sľub sledovalo priemerne okolo 440 až 480-tisíc divákov.
V stredu však dosiahol druhý najvyšší výkon od svojho štartu, keď si ho pozrelo až 498-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine, čím sa priblížil k polmiliónovej hranici. Navyše, v obchodnej skupine prepisoval rekordy, keď dosiahol druhý najvyšší rating od začiatku 9,1 %, čo mu vynieslo doteraz najlepší podiel na trhu 32,7 %. V iných dňoch sa jeho ratingy najčastejšie pohybovali okolo 7 až 8 % s podielmi na trhu v rozmedzí 27 až takmer 30 %.
Zaznamenal aj najhorší výkon
V piatok prišiel denný seriál o takmer štvrtinu divákov v porovnaní s predchádzajúcimi dňami, keď ho sledovalo len 375-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine. Negatívne rekordy sa objavili aj v obchodnej cieľovke, kde seriál klesol na rating 5,8 % a podiel na trhu dosiahol 23,8 %.
Počas vysielania piatkového Sľubu sa na celom Slovensku konali protesty s účasťou približne 100-tisíc ľudí. Seriálu sa však výrazne znížil aj podiel na trhu, čo naznačuje, že diváci sa presunuli k iným programom, nielen od televíznych obrazoviek.
Ani na konci týždňa sa Bez servítky nepresadilo, keďže ho sledovalo menej ako 300-tisíc divákov. V obchodnej cieľovke dosahovalo priemerné podiely na trhu okolo 15 – 16 %.
Cez víkend v podvečerných hodinách jasne dominuje Nové bývanie, ktoré si v priemere pozrelo 450-tisíc divákov.