fbpx

Chcela si pripraviť halušky, no po rozbalení ju prešla chuť. V balení našla plno ŠKODCOV

Michaela si minulý týždeň zakúpila balenie zemiakových halušiek v jednej z bratislavských predajní Lidl. Po príchode domov sa rozhodla pokrm pripraviť. Po rozbalení výrobku ju chuť okamžite prešla. Našla v ňom červy a larvy. Foto: tvnoviny.sk

Poznáš to určite veľmi dobre. Nemáš čas a v týchto horúčavách ani chuť dlho stáť pri sporáku a vyvárať dlhé hodiny. Uľahčíš si preto prácu aspoň kúpením polotovaru, ktorý máš raz-dva hotový. Týmto sa zrejme riadila aj Michaela, ktorú po rozbalení balenia halušiek čakal nepríjemný pohľad.

V balení našla škodcov. Michaela si minulý týždeň zakúpila balenie zemiakových halušiek v jednej z bratislavských predajní Lidl. Po príchode domov sa rozhodla pokrm pripraviť. Po rozbalení výrobku ju chuť okamžite prešla. Našla v ňom červy a larvy, píšu tvnoviny.sk.

„Škodcov sme objavili hneď po ich otvorení,“ tvrdí Michaela. Poškodený výrobok šla druhý deň reklamovať do rovnakej predajne. Peniaze jej ihneď vrátili. To jej však nestačilo a žiadala o kontrolu ďalších balení, prípadne o stiahnutie daného produktu z predaja. S ochotou v predajni sa ale nestretla.

„Žiadali sme o kontrolu, prípadne stiahnutie z predaja, ale nestalo sa tak. Ochota manažéra bola nulová,“ pokračuje Michaela.

Podľa jej tvrdení sa mal výrobok veselo predávať aj na ďalší deň po reklamácii. Udalosť ju nenechala ľahostajnou a o prítomnosti škodcov upovedomila vedenie spoločnosti, ako aj samotného výrobcu halušiek. Ten sa jej ozval až po mediálnom záujme.

Obchodný reťazec Lidl sa k situácii vyjadril a vzniknutá udalosť ho mrzí. „Vo všeobecnosti platí, že pokiaľ nie je zákazník spokojný s tovarom, ktorý si u nás zakúpil, môže ho priniesť do našej predajne a vrátime finančné prostriedky. Tak tomu bolo aj v tomto prípade, pričom bola reklamácia vybavená okamžite a bez akýchkoľvek problémov,“ povedal hovorca spoločnosti Tomáš Bezák.

„Čo sa týka daného produktu, bol v záruke a po vizuálnej stránke nebol viditeľný žiaden kvalitatívny problém. Napriek tomu sme sa po nahlásení tohto prípadu rozhodli preventívne stiahnuť z predaja všetky zostávajúce kusy z danej šarže,“ uzavrel Bezák.

K ospravedlneniu sa pridal aj výrobca ERI BAKERY. „Uvedený problém sme identifikovali a ihneď odstránili,“ uviedli v stanovisku.

Problém mohol vzniknúť ešte pred výrobou. „V súčasnom období končia staré zásoby múk v mlynoch a pri súbežnom veľmi teplom počasí mohlo prísť k napadnutiu múk uvedeným škodcom,“ ozrejmili.

Vo firme podľa ich slov pravidelne vykonávajú sanitáciu a kontrolujú múčne trasy a zariadenia. „Aj napriek tomu, že sanitáciu a hygienu výrobných priestorov vykonávame pravidelne, v tomto náročnejšom období budeme sanitačné práce vykonávať intenzívnejšie,“ dodali na záver.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie