Biedronka plánuje otvoriť ďalšiu PREDAJŇU. Tešiť sa môže TOTO slovenské mesto

Ilustračné foto. Zdroj: Freepik/prostooleh, media.biedronka.pl
Reklama

Poľský maloobchodný líder Biedronka ešte v roku 2023 ohlásil, že sa chystá otvoriť svoje prvé predajne na Slovensku. V nasledujúcom roku predstavil prvých päť miest, kde plánuje expandovať, a aktuálne sa už šepká o ďalšom meste na západnom Slovensku.

Poľský reťazec obchodov Biedronka oznámil auguste 2024, v ktorých mestách na Slovensku otvorí svoje prvé predajne. Budú to mestá Levice, Nové Zámky, Považská Bystrica, Senica a Zvolen. Poľský reťazec uviedol zámer rozšíriť svoje podnikanie na slovenský trh v priebehu roka 2023. Finančná riaditeľka portugalskej materskej firmy Jerónimo Martins Ana Luisa Virginia pritom vtedy oznámila, že k otvoreniu prvých obchodov by malo dôjsť koncom roka 2024.

Zoznam miest, v ktorých Biedronka už čoskoro otvorí svoje predajne. Zdroj: LinkedIn/Zuzana Baloghová

Pridávajú sa ďalšie lokácie

Podľa portálu Interez, k predtým avizovaným piatim mestám sa postupne pridávajú ďalšie. Okrem Miloslavova, Liptovského Mikuláša a obce Čierne si portál všimol ponuku práce v ďalšom dosiaľ nemenovanom meste na západe Slovenska.

Ide o obec blízko hlavného mesta. Na Profesii totižto Biedronka zverejnila ponuku práce v obci Chorvátsky Grob. Aktuálne hľadajú manažéra predajne a jeho zástupcu. Vedúcej pozícii sľubujú plat vo výške 1 900 eur s možnými bonusmi, jeho zástupca si môže zarobiť 1 475 eur.

Zdroj: Google Maps

Otvorenie prvej prevádzky už čoskoro

K otvoreniu sa už pomaly schyľuje, čo potvrdzujú aj pomaly končiace sa práce na ohlasovaných prevádzkach v slovenských mestách. Podľa Interezu sa na otvorenie prevádzok najmä v Miloslavove a vo Zvolene môžeme tešiť do konca februára či v priebehu marca tohto roka. To, či to bude oficiálne, však zatiaľ jasné nie je, Biedronka sa k týmto typom otázok zatiaľ oficiálne nevyjadruje.

Láka na potraviny za zvýhodnené ceny

Hoci reťazec ešte len začína svoje pôsobenie na Slovensku, už teraz púta pozornosť svojou cenovou politikou a dôrazom na lokálne produkty. Slovenský trh čaká zaujímavý súboj medzi etablovanými hráčmi a novým konkurentom, ktorý má v Poľsku vybudovanú silnú pozíciu.

Biedronka sa koncom roka 2024 pochválila tromi slovenskými výrobkami, ktoré prichádzajú pod novými značkami. Ide o jogurty, tradičnú tresku a syr. Všetky produkty sú sprevádzané sloganom: „Za nízke ceny. Už čoskoro.“ Informovala o tom TV Markíza. Týmto krokom reťazec cieli na zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitné produkty za prijateľné ceny.

Konkurencia však nezostala dlho bez odpovede. Kaufland sa rozhodol reagovať na slogan Biedronky vlastnou kampaňou. Na svojich bilbordoch sľuboval nízke ceny, ktoré sú k dispozícii „už teraz“. „Naša aktuálna reklamná kampaň, ktorá prebieha po celom Slovensku od 27. decembra, je prirodzeným pokračovaním našej komunikácie nízkych cien, ktorú sme spustili približne pred rokom,“ vysvetlila však hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Ekonomika a biznis