Barbiemánia sa nekončí. Známy výrobca ide na trh s takouto novinkou

"Náš vzťah s Barbie sa začal dlho pred uvedením filmu," hovorí Andre Fernandes, viceprezident spoločnosti Kraft Heinz. Zdroj: X/Heinz ,ScreenTime

Tržby spoločnosti Mattel v treťom štvrťroku 2023 vzrástli o 9,3 % na 1,92 miliardy dolárov (viac ako 1,80 miliardy eur), a to najmä vďaka Barbie. Na svoje si prišli aj ďalšie spoločnosti, ktoré vsadili na slávnu ikonu hračiek, ako napríklad GAP a Crocs.

„Náš vzťah s Barbie sa začal dlho pred uvedením filmu,“ hovorí Andre Fernandes, viceprezident spoločnosti Kraft Heinz pre rast. Veľké potravinárske spoločnosti však podľa neho nie sú známe rýchlym postupom. „Takže nový výrobok sa dostane na trh až teraz, na jar 2024, keď sa už film bude hrať v lietadlách,“ dodáva.

Spoločnosť prvýkrát zaznamenala záujem o produkt na sociálnych sieťach koncom minulého leta. Vtedy príspevok na Facebooku o tom, že jeden z jej zákazníkov by rád vyskúšal omáčku Barbiecue, získal takmer pol milióna lajkov. „Jeden fanúšik sa dokonca nechal počuť, že by si zafarbil vlasy na ružovo, keby sme robili Barbiecue,“ hovorí Fernandes. Vtedy sa spoločnosť Heinz rozhodla omáčku aspoň na krátky čas vyskúšať. Vývoj trval približne šesť mesiacov.

Možno príde aj Kenchup

Fernandes hovorí, že východiskom pre recept bol aj zvyk mnohých zákazníkov miešať omáčku Heinz Classic BBQ s majonézou Heinz. Ružová farba pochádza z výťažku z červenej repy. Výsledkom je hustá, lepkavá hmota s konzistenciou majonézy, ktorá chutí sladko a mierne dymovo.

Ružová omáčka sa bude predávať len v Spojenom kráľovstve a Španielsku, pretože práve tam spoločnosť Heinz zaznamenala najväčšiu odozvu od zákazníkov po upozorneniach na sociálnych sieťach. „Nikdy nehovoríme nikdy,“ komentuje Fernandes možnosť predaja omáčky Barbiecue aj na iných trhoch. „Dokonca nás oslovili ľudia z Austrálie, ktorí by ju tiež chceli,“ dodáva.

Na otázku, či spoločnosť uvažuje o ďalších výrobkoch inšpirovaných filmom, sa Fernandes len usmieva. „Áno, v hre je aj Kenchup,“ uzatvára podľa agentúry Bloomberg výkonný riaditeľ spoločnosti Kraft.

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie