Známa zdravotná poisťovňa čelila v pondelok vážnemu výpadku, ktorý trval niekoľko hodín. Pacienti sa nemohli dostať k svojim liekom a ani sa prihlásiť do elektronickej pobočky.
Aktualizované: Výpadok vyriešili
V pondelok 9. decembra sa elektronické služby zdravotnej poisťovne Dôvera stretli s výpadkami. Ako neskôr poisťovňa informovala na webovej stránke, problém sa im podarilo vyriešiť. „V pondelok 9.12. mali elektronické služby Dôvery problémy s výpadkami. Problémy sa podarilo vyriešiť v popoludňajších hodinách. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.“
Pôvodný článok: Zdravotná poisťovňa Dôvera čelí podľa informácií portálu topky.sk už viac ako dve hodiny vážnemu výpadku, kvôli čomu si pacienti nemôžu vyberať lieky. Jedna pacientka sa im posťažovala, že po návšteve lekára sa nevedela dostať k liekom v lekárni.
„S dcérkou som bola u lekára, a potom som si šla vybrať lieky, žiaľ, v lekárni mi povedali, že to nie je možné, lebo Dôvera má výpadok. Musela som ísť naspäť ku doktorke po papierový recept,“ povedala pre portál.
Informácie o výpadku potvrdila aj samotná poisťovňa na svojej webovej stránke. „Momentálne evidujeme problém s výpadkami online služieb vrátane mobilnej aplikácie. Zisťujeme príčinu problémov a intenzívne pracujeme na ich odstránení. Ospravedlňujeme sa za komplikácie,“ napísali. Potvrdil to aj samotný hovorca poisťovne.