Pavliková kandidatúru už naplno rozbehla prostredníctvom videí na sociálnych sieťach. Kampaň vedie aj cez konflikt s televíziou Markíza, od ktorej sa domáha ospravedlnenia za údajne zámernú dezinterpretáciu jej sarkastického videa. Na spore postavila kampaň aj prostredníctvom platenej reklamy na Facebooku, zaujať ním sa jej podarilo aj alternatívnu scénu od Hlavných správ, cez Hlavný denník, eReport až po Infovojnu.
Zostave Republiky konkurujú hviezdy dezinfoscény aj na kandidátke ďalších strán.
Ďalšie strany
Vládny Smer do volieb z druhého miesta vysiela známeho dezinformátora a súčasného podpredsedu parlamentu Ľuboša Blahu, ktorému Facebook kvôli šíreniu dezinformácií zrušil účet a posolstvá na tejto sociálnej sieti šíri práve cez profily alternatívnych médií.
Dve miesta za ním zaberajú na kandidátnej listine Smeru šéf poradcov Roberta Fica a nová hviezda dezinfoscény Erik Kaliňák a niekdajšia tvár očkovacej antikampane počas covidovej pandémie Judita Laššáková. Tá má na Facebooku 72–tisíc sledovateľov a 17–tisíc fanúšikov na YouTube, na ktorom okrem vlastných videí vysiela aj debaty s medzinárodne hladným extrémistom Danielom Bombicom. U toho už pravidelne vystupujú aj viacerí vládni politici, vrátane nedávnej účasti ministra vnútra Matúša Šutaja Eštoka.
Želiezka v ohni má dezinfoscéna aj na kandidátke ďalšej vládnej strany SNS
Tá ponuku zostavila zo svojich poslancov, ministrov či štátnych tajomníkov a o europarlament sa tak uchádzajú aj moderátori konšpiračnej webovej televízie Slovan ministerka kultúry Martina Šimkovičová a splnomocnenec pre preverenie riadenia pandémie Peter Kotlár. Miesto na kandidátke sa ušlo aj ďalšiemu známemu konšpirátorovi Rudolfovi Huliakovi, ktorého prezidentka Zuzana Čaputová pre jeho spochybňovania vedeckého konsenzu o klimatickej kríze odmietla vymenovať za ministra životného prostredia.
Vlaňajšie parlamentné voľby priniesli aj výraznú zmenu prístupu vládnej garnitúry k dezinformačným aktérom. Kandidátne listiny pre blížiace sa európske voľby vzájomné prepojenie medzi časťou politikov a dezinfoscénou ešte väčšmi posilnili. Voliči by sa tak v nastávajúcej kampani mali okrem súboja ideí a programov pripraviť aj na hlučnú „alternatívnu realitu”.