fbpx

Neuveriteľná novinka: Tesco nasadzuje unikátnu technológiu

Ilustračné foto. Zdroj: Unsplash/Eduardo Soares, Simone Hutsch

Tesco v júni tohto roka zorganizovalo prvé Tesco Media Supplier Forum, kde predstavilo svoje najnovšie inovačné plány týkajúce sa reklamy v maloobchode. Hlavným ťahákom boli digitálne obrazovky inštalované v predajniach, ktoré majú priniesť výhody nielen zákazníkom, ale aj dodávateľom. Píše o tom Kryptomagazín. 

Na tomto podujatí spolupracovalo Tesco so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa špecializuje na analýzu údajov o správaní zákazníkov v maloobchode. Hlavnou inováciou sú nové digitálne obrazovky, ktorých bolo rozmiestnených 84 v 27 predajniach po celom Slovensku. Tesco očakáva, že tieto obrazovky otvoria nové možnosti pre multikanálové a inšpiratívne kampane, ktoré zvýšia návštevnosť a povedomie o značkách produktov.

Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, čo motivovalo Tesco pokračovať v inštalácii digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tieto obrazovky ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo vedie k vyššej návštevnosti a pozitívnejšej spätnej väzbe od zákazníkov.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie