Tesco v júni tohto roka zorganizovalo prvé Tesco Media Supplier Forum, kde predstavilo svoje najnovšie inovačné plány týkajúce sa reklamy v maloobchode. Hlavným ťahákom boli digitálne obrazovky inštalované v predajniach, ktoré majú priniesť výhody nielen zákazníkom, ale aj dodávateľom. Píše o tom Kryptomagazín.
Na tomto podujatí spolupracovalo Tesco so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá sa špecializuje na analýzu údajov o správaní zákazníkov v maloobchode. Hlavnou inováciou sú nové digitálne obrazovky, ktorých bolo rozmiestnených 84 v 27 predajniach po celom Slovensku. Tesco očakáva, že tieto obrazovky otvoria nové možnosti pre multikanálové a inšpiratívne kampane, ktoré zvýšia návštevnosť a povedomie o značkách produktov.
Pilotná fáza projektu prebehla úspešne, čo motivovalo Tesco pokračovať v inštalácii digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach. Tieto obrazovky ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo vedie k vyššej návštevnosti a pozitívnejšej spätnej väzbe od zákazníkov.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)