Slováci zažili nepríjemný záver svojej dovolenky, o ktorý sa postarala letecká spoločnosť Ryanair. Na letisku strávili dlhé hodiny bez vysvetlenia a jedla, informuje Plus 7 dní.
Monika, ktorá pravidelne navštevuje Taliansko, sa ešte pred koncom školského roka vybrala so svojimi dvoma synmi a partnerom do Catanie na Sicílii. Užili si pamiatky, výstup na Etnu a tamojšiu gastronómiu. Dovolenka prebiehala bez problémov až do momentu návratu.
Let bol naplánovaný na 1. júla o druhej popoludní. Rodina prišla na letisko s dostatočným predstihom, ešte pred dvanástou. Čoskoro sa dozvedeli, že let sa posúva o hodinu, následne o ďalšiu a ďalšiu. „Meškanie sa stále naťahovalo, nevedeli sme, či vôbec odletíme,“ opisuje Monika.
Nulová komunikácia zo strany dopravcu
Najväčším problémom bola absencia informácií od zamestnancov Ryanairu. „Nikto nám nič nepovedal, s nikým nekomunikovali. Jednoducho otrasný prístup,“ sťažuje sa Monika. Atmosféra na letisku sa zhoršovala, bolo veľmi teplo a dusno, akoby klimatizácia nefungovala. O kompenzácii za stravu ich nikto neinformoval. Nakoniec sa dozvedeli od mladej Češky, že pri jednom pulte rozdávali poukážky v hodnote štyri eurá na jedlo a pitie. Keď však na miesto prišli, už tam nikto nebol.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)