Športovci využívajú svoju popularitu okrem iného aj na propagáciu a podporu rôznych značiek a produktov. Takáto marketingová spolupráca je výhodná pre obe strany. No vznikajú aj situácie, kedy z takejto spolupráce firma nie je nadšená. Slovenský MMA zápasník a influencer Attila Végh prišiel totiž o spoluprácu s ďalšou známou firmou.
Atilla Végh donedávna spolupracoval s automobilkou Renault Slovensko. Tá s ním však pred pár dňami ukončila spoluprácu. Dôvodom bolo to, že športovec porušil jeden zo základných bodov v zmluve. V nej totiž stálo, že bude apolitický, čo v praxi znamená, že nebude verejne vyjadrovať svoje politické názory. Pred druhým kolom prezidentských volieb však na sociálnej sieti podporil Petra Pellegriniho. To prinútilo spoločnosť ukončiť s Véghom spoluprácu.
Bojovník so stanoviskom spoločnosti nesúhlasil a rozhodol sa k celej situácii vyjadriť na sociálnej sieti.
Kontroverzný športovec tiež zverejnil mailovú komunikáciu svojho manažéra so zástupkyňou značky.
„Francúzska firma má takto nastavené pravidlá. Veľká nevôľa sa zniesla na Attilku. Čo by sa dalo ustáť. Ale budem úprimná, nie aj keď náš celý tím ľudí sme na opačnej strane. My, naši najbližší, naše bubliny. Za toto sa ja neviem postaviť. Lebo z môjho pohľadu nejde o rešpekt voči inému názoru. Ale podporu strany, ktorá klame a je krivá,“ uviedla.
Attila Végh s reakciou automobilky vôbec nebol spokojný. „Žiaľ, realita je zrejme taká, že pokiaľ máte a nedajbože prejavíte svoj názor verejne, môže sa stať, že prídete o partnerstvo, možno biznis a možno neskôr budú za váš názor aj zatvárať,“ myslí si.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)