Britská IKEA rozdáva obrovské mäsové gule, má aj vianočné stromčeky pre vegánov

Reklama
Zdroj:X/Oonagh

Hoci je maloobchodný reťazec IKEA okrem nábytku predávaného v škatuliach známy aj svojimi mäsovými guličkami, marketingové oddelenie jej britskej odnože tento rok vymyslelo netradičný vianočný darček. Organizuje totiž súťaž, ktorej výhercovia môžu vyhrať tridsať masívnych mäsových gulí. Na ďalšie tri desiatky výhercov čakajú zase vegánske vianočné stromčeky, ktoré vyzerajú ako hromada menších bezmäsitých mäsových guličiek.

Gigantická mäsová guľa vyzerá impozantne, IKEA však nespresnila jej hmotnosť. Podľa odhadov váži okolo päť kilogramov a najedlo by sa z nej najmenej dvadsaťpäť ľudí. Podmienkou pre jej získanie je však víťazstvo vo vianočnej súťaži.

Tá nabáda súťažiacich, aby lajkovali príspevky spoločnosti na rôznych sociálnych sieťach, komentovali ich a označovali priateľov, s ktorými sa o prípadnú výhru plánujú podeliť. Informáciu priniesol denník The Washington Post.

Informácie o obrovských mäsových guliach okamžite vyvolali špekulácie, či nejde len o vtip. Cez uplynulý víkend však spoločnosť odhalila právne podmienky súťaže. „Morčacie gule sú skutočné!“ uviedla firma v príspevku na Instagrame. „Sú veľké. Sú chutné. A môžu byť vaše!“ dodala. Upresnila, že výhercovia si musia svoje ceny vyzdvihnúť v predajniach reťazca, a to iba v dňoch 22. a 23. decembra.

Mäsové guličky IKEA sú medzi zákazníkmi nábytkárskej predajne populárne všade, kde firma prevádzkuje svoje obchody. Recepty sa ale líšia podľa konkrétnej krajiny. V Indonézii je recept napríklad upravený tak, aby vyhovoval islamským náboženským požiadavkám.

V roku 2015 reťazec uviedol na trh ich rastlinný variant. Práve z týchto guličiek sa skladajú netradičné vianočné stromčeky, ktoré môžu súťažiaci taktiež vyhrať.

Niektorí zákazníci priznali, že do obchodov IKEA chodia výhradne kvôli mäsovým guličkám. Počas pandémie covidu spoločnosť dokonca zverejnila recept, aby si ich ľudia mohli pripraviť doma, keď obchody boli zatvorené.

Na sociálnych sieťach vyvolala netradičná ponuka švédskeho reťazca mnoho otázok. „Koľko budeme potrebovať omáčky?“ pýtal sa jeden z diskutujúcich. Ďalší zase navrhoval, že na transport gule domov bude potrebné objednať Uber XXL.

Len na Instagrame mala súťaž v utorok popoludní takmer desaťtisíc reakcií, uzatvára americký denník.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie