Železničná spoločnosť Slovensko zavádza novinky. Týka sa to aj vylepšenej mobilnej aplikácie

Reklama
Ilustračná fotografia. Zdroj: FREEPIK, FOTO TASR/Henrich Mišovič

Národný dopravca zavádza novinky, ktoré vám pomôžu ušetriť čas aj námahu. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) ich prináša prostredníctvom vylepšených funkcií v mobilnej aplikácii a e-shope ZSSK.

Novinky v mobilnej aplikácii

Novinkou sú notifikácie v aplikácii IDeme vlakom a e-shope, ktoré informujú o meškaní alebo zrušení vlaku v reálnom čase. Už pri kúpe lístka získate informácie o výlukách alebo iných obmedzeniach na trati. Ak sa situácia zmení, aplikácia vás okamžite upozorní (ak máte povolené notifikácie). Informuje o tom Železničná spoločnosť Slovensko na svojej webovej stránke.

V prípade zrušenia vlaku môžete lístok pohodlne vrátiť online, bez stresu a komplikovaného vyplňovania reklamácií. Aplikácia zobrazuje aj informácie o nástupišti a možných obmedzeniach, čím šetrí váš čas na stanici. Je k dispozícii aj v angličtine, čo umožňuje zahraničným cestujúcim jednoducho naplánovať cestu.

Stačí si nainštalovať najnovšiu verziu aplikácie a povoliť push notifikácie v nastaveniach telefónu, aby ste mali vždy najčerstvejšie informácie priamo na mobilnom zariadení.

E-shop ZSSK tiež prešiel významnými vylepšeniami. Pri online nákupe lístka budete okamžite informovaní o akýchkoľvek zmenách na trati.

Cestujúci môžu nájsť aktuálne informácie aj na webovej stránke ZSSK v sekcii Výluky, kde si môžu vyhľadávať informácie podľa nástupnej stanice alebo čísla vlaku. Informácie o meškaniach sú aktualizované v reálnom čase a zahŕňajú aj históriu meškaní za posledných 12 hodín.

Aktuálne informácie aj priamo pri pokladni

Pre tých, ktorí uprednostňujú osobný kontakt, ZSSK prináša tiež vylepšenia. Pokladníci teraz využívajú moderný systém, ktorý im umožňuje rýchlo získať aktuálne informácie o meškaniach, výlukách alebo zmenách v radení vozňov. Cestujúci tak dostanú presné a aktuálne informácie priamo pri pokladni.

Taktiež nebudú ukrátení o proces posudzovania nároku na vrátenie lístka. Pokladníci totiž pracujú s novým systémom, ktorý automaticky kontroluje, či má zákazník nárok na vrátenie peňazí.

ZSSK plánuje ďalšie zmeny v druhej fáze modernizácie, ktoré spríjemnia cestovanie.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie