Modely tohto storočia, pri ktorých automobilky POHORELI. Pri čísle 3 NEUVERÍTE vlastným očiam!

Reklama
Ilustračné foto. Zdroj: Wikimedia Commons/Corvettec6r, sanook.com

Automobilky vložia do vyrobených modelov nádej, že sa ujmú na trhu a zákazníci po nich siahnu ako po teplých rožkoch. Opak bol ale pravdou a u vodičov nenašli pochopenie.

Ani automobilovému priemyslu sa nie vždy darí. Výrobcovia sa pokúšajú novšími modelmi vyhovieť požiadavkám spotrebiteľov alebo len zaplátať voľný priestor na trhu. V katalógoch sa objavovali vozidlá od rôznych automobiliek, ktoré by sa dali považovať za neúspechy 21. storočia.

Veľké ambície nasledovali tvrdý pád a v nasledujúcom rebríčku, ktorý zostavil portál autobild.pluska.sk sa pozrieme na 10 áut tohto milénia, ktoré nenašli u zákazníkov pochopenie.

1. BMW radu 5 Gran Turismo

Mníchovská automobilka sa v tomto rebríčku ocitla s prvou generáciou BMW radu 5 Gran Turismo. Pokúšala sa o využitie voľnej diery na trhu áut, avšak dizajn sprevádzali kontroverzie, ktoré napriek kvalitám modelu príliš neprospeli.

Druhá generácia BMW radu 6 prešla dizajnovými vylepšeniami, ale výroba tohto typu bola ukončená bez nasledovateľa. BMW vytvorilo aj menší rad 3 GT, ktorý sa dožil jednej generácie.

2. Bufori Geneva

Inakosť a atypickosť sa snažila vniesť na trh automobilka Bufori. Smelé plány byť v niečom najlepší ale stroskotali na celej čiare. Stavili totiž na výrobu najluxusnejšieho auta v Malajzii.

Vozidlo s dĺžkou takmer 5,5 metra a váhou 2,5 tony malo byť vážnou konkurenciou pre Rolls-Royce typu Ghost. Štvorkolesový tátoš za 250-tisíc eur sa však nestretol s pochopením a veľkou obľubou u zákazníkov.

3. Ssangyong Rodius

V súčasnosti nie sú ničím výnimočným veľkopriestorové vozidlá, ktoré odvezú viac cestujúcich. Zákazníci by mohli prehliadnuť zvláštny dizajn kórejského vozidla Ssangyong Rodius, do ktorého by sa vošlo až 11 pasažierov. Možno ho považovať za malý autobus.

Ale len za predpokladu, že sú nízkeho vzrastu, ideálne s nízkou hmotnosť. Vozidlá tejto triedy veľakrát ponúkajú tri rady sedadiel, SsangYong sa do nového Rodiusu rozhodol vtesnať rovno štyri. Navyše, dva posledné rady majú po tri sedadlá namiesto obvyklých dvoch. Auto bolo poriadnou „ozrutou“ s dĺžkou až 513 centimetrov, dodal Autobild v dávnejšom článku.

Ssangyong Rodius. Foto: sanook.com

4. Hyundai Atos

Modely Atos sa vo všeobecnosti vyznačovali malou veľkosťou, ale o to väčšou praktickosťou. Charakterizovala ho aj spoľahlivosť, veľký úložný priestor, odpruženie či manévrovateľnosť, píše hyundai.com.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie