Šok pre klientov ČSOB: Po nákupe v TOMTO známom obchodnom reťazci im zmizli STOVKY eur

Reklama
Ilustračný obrázok. Zdroj: Pixabay.com/AhmadArdity, stevebp

Lidl patrí k jedným z najväčších obchodných reťazcov na Slovensku, kde nakupuje množstvo ľudí. Klientom ČSOB banky zmizli stovky, niektorým až tisíce eur za nákup v Lidli.

Ľudia si tieto chýbajúce peniaze začali všímať v pondelok, informuje SME. Malo by ísť o staré platby z predajní Lidl za obdobie posledných mesiacov až roka.

 

Nejde o podvod

V ojedinelých prípadoch môžu naši klienti v týchto dňoch zaevidovať odúčtovanie finančných prostriedkov za platby kartou u vybraných obchodníkov, ktoré boli realizované ešte v uplynulých mesiacoch, no z ich účtu zúčtované až s oneskorením v týchto dňoch,“ vysvetlila pre SME banka. Klientom sa ospravedlnila.

Klienti ČSOB banky sa obávali, že ide o podvod, pretože banka ich neupozornila na vzniknutú situáciu. Lidl aj ČSOB potvrdili, že o pohyboch na účtoch vedia.

 

Platby kartou

Pri platbe kartou v obchode sa peniaze z vášho bankového účtu stiahnu po tom, čo prebehne proces autorizácie. Táto autorizácia spočíva v overení, či máte na účte dostatočný zostatok na pokrytie nákupu, a v potvrdení identity, napríklad pomocou PIN kódu. Po úspešnej autorizácii banka zablokuje príslušnú sumu na vašom účte.

 

Finálna transakcia, teda samotné stiahnutie peňazí, sa zvyčajne uskutoční do niekoľkých hodín až dní, v závislosti od typu karty a interných procesov banky. Z tohto dôvodu sa niekedy môže stať, že reálny stav na účte sa prejaví až s určitým oneskorením.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie