Manželia Vrbovskí stále nevyriešili problém s firmou, ktorá im predala auto, ktoré vzbĺklo raperovi Rytmusovi pri návrate domov z koncertu. Firma aj moderátorka Jasmina Alagič vydali k záležitosti stanovisko.
V polovici júla sme písali o raperovi Rytmusovi, ako mu v okamihu visel život na vlásku. Manželia Vrbovskí majú vo vlastníctve niekoľko luxusných áut, pričom jedno takmer pripravilo o život známeho rapera.
Ten väčšinu ciest trávi mimo Slovenska, najčastejšie v Česku na koncertoch. Počas návratu domov z februárového vystúpenia v skorých ranných hodinách sa mu prihodil incident, keď mu auto na diaľnici vzbĺklo.
Luxusné auto, ktorým sa bežne vozievala Jasmina so synom, zhorelo počas pár minút. „Je pravda, že auto začalo horieť počas jazdy na diaľnici medzi kamiónmi a inými autami. Vďaka svojej duchaprítomnosti dokázal Patrik nikoho vrátane seba neohroziť. Mal doslova pár sekúnd, aby na voľnobeh odstavil auto ku krajnici, a teda nikoho neohrozil,“ povedala s hrôzou Jasmina, ktorá doma tŕpla potom, čo jej Rytmus po požiari zavolal.
Rytmus na sociálnej sieti zverejnil status s videom o celom incidente. „Priatelia a fans toto je auto (defender) mojej ženy v ktorom jazdievala denne s naším synom. Aj dva dni pred tým ako mi vybuchlo počas jazdy sa s ním vrátila z Chorvatska. Ten hore asi chcel, aby som ten večer v tom aute sedel ja a všetko zvládol, pretože ak by tam sedela moja Jasmina so Sanym, tak dnes tu nie su. Vážte si každú jednu sekundu a šťastný návrat domov.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Rytmus priznal, že vozidlo si kúpili nedávno predtým: „Auto sme si užívali zhruba tri mesiace, približne od novembra minulého roka.“ Nikto z nich teda nečakal, že by sa niečo podobné mohlo za krátku dobu stať. Jasmina mala vyhliadnutý konkrétny typ auta.
Informáciu z februára sa teda verejnosť dozvedela až v júli. Dlho sa k prípadu nevracali, ale tentokrát sa k stanovisku odhodlala vlastníčka auta Jasmina, na ktorú reagovala firma, ktorá manželom auto predala.
Spoločnosť tvrdí, že od prvej chvíle s rodinou komunikuje a kupujúcim vozidla Defender okamžite poskytli po poškodení Defendra náhradné vozidlo Range Rover. Nové vozidlo dodali na sklad začiatkom júna, pričom manželia Vrbovskí si ho dodnes neprevzali a naďalej ho odmietajú prevziať. „Zákazník do dnes užíva náhradné vozidlo Discovery,“ uzatvára stanovisko predajca.
„Zákazník požiadal po vzniku poškodenia jeho vozidla o poskytnutie nového vozidla za poškodené vozidlo. V rámci riešenia vzniknutej škodovej situácie boli zákazníkovi poskytnuté ale aj iné a ešte výhodnejšie možnosti, dokonca nové vozidlo Range Rover namiesto Defender. Všetky možnosti zákazník nepochopiteľne odmietol,“ napísal na sociálnej sieti predajca JP Auto Nitra.
Alagič sa ponuka nepáčila, keďže by dostala iné vozidlo, než aké si kúpila. „Asi je každému jasné, že prečo sme odmietli Range Rover. Pretože ak sme si my raz objednali, napríklad, mikrovlnku a oni nám ponúknu umývačku, tak my ju nechceme. Prečo by sme ju mali brať? Oni nám neponúkli ten Range Rover zadarmo. My by sme ho normálne splácali,“ citujú moderátorku Topky.
Firma v statuse ďalej píše, že „zákazníkovi bolo objednané a dodané nové vozidlo Defender, pričom jeho cena je dokonca vyššia ako cena pôvodného poškodeného vozidla Defender“.
Od januára dodnes splácajú nepojazdné zhorené auto, ktoré je odparkované za menovanou firmou. „Jediné čo sme chceli je, aby sme to mohli uzavrieť, aby vyplatili poisťovňu a to je celé. A nie že auto vybuchne v januári a my ho dodnes splácane, práve kvôli tomu, že firma neuviedla žiadne konečné stanovisko, na ktorom by sme sa zhodli,“ dodala.