fbpx

Apple je pod paľbou kritiky kvôli reklame na tablet. Netrafili sme sa, ospravedlňuje sa spoločnosť

Ilustračná snímka. Zdroj: X/@NekoMichiUBC

Spoločnosť Apple sa oficiálne ospravedlnila za kontroverznú reklamu propagujúcu ich najnovší iPad Pro, ktorá vyvolala rozruch nielen medzi umelcami, ale aj zákazníkmi. Tento krok bol oznámený agentúre Bloomberg a zároveň bola potvrdená informácia, že plánovaná televízna kampaň s touto reklamou sa neuskutoční.

Reklama, v ktorej sa hydraulický lis drviaci rôzne predmety ako hudobné nástroje, televízory, knihy, fotoaparáty a plechovky s farbou, stala predmetom kontroverzie na sociálnych sieťach, píše INC.

Zatiaľ čo Apple zamýšľal demonštrovať kreativitu a inováciu svojho produktu, mnohí kritici videli v reklame skôr zobrazenie ničenia kreativity technológiou. Herec Hugh Grant dokonca označil túto reklamu za „ničenie ľudských zručností“.

Tor Myhren, viceprezident pre marketingovú komunikáciu spoločnosti Apple, vydal vyhlásenie pre časopis AdAge, v ktorom zdôraznil, že kreativita je základom spoločnosti Apple a že ich cieľom je vytvárať produkty, ktoré ju podporujú. Taktiež sa ospravedlnil za nevhodnosť reklamy a dodal, že ich zámerom bolo vždy oslavovať rozmanité spôsoby, akými používatelia vyjadrujú a realizujú svoje nápady prostredníctvom iPadu.

Reklama, ktorá získala viac ako 56 miliónov zobrazení na sociálnej sieti, sa stretla s mnohými negatívnymi reakciami, vrátane vyjadrení od používateľov, ktorí sa vyjadrili, že ich presvedčila o potrebe menej technológií v živote, alebo že mala opačný účinok, ako bol pôvodne zámer.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie